Tuesday, 29 May 2012

D'Herbs : Lipstick Collagen Treatment

RM 23.00
(not include postage)



TESTIMONI :

SEBELUM
Bibir saya mengalami luka yang teruk kesan daripada intubation/tiub bantuan hayat semasa saya warded di ICU dulu. Lepas luka ni kering, ianya meninggalkan kesan hitam yang teruk pada bibir. Selain tu, saya menagalami masalah bibir yang berkuping & terlalu kering. Kemudian, kawan saya perkenalkan lipstik kolagen ni pada saya. Setelah mencuba.. saya benar-benar berpuas hati dengan hasilnya. Bibir sentiasa lembap.. Dan paling puas apabila kesan luka & hitam pada bibir saya beransur pudar hai demi hari.

TERKINI ;
Alhamdulillah..bibir saya telah pulih & lembap sentiasa. Saya sekarang memang dah pakai lipstik lain. Just pakai lipstik kolagen ni. Untuk mengetahui cerita penuh.. BOLEH KLIK SINI .

BERMINAT ???
JIKA BERMINAT BOLEH EMAIL SAYA DI
lya_afrina@yahoo.com

ATAU

di FB -
LYA ALYANI <--- sila klik untuk add

Sekian, terima kasih ;-)

No comments: